By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Visjonen vår er hårete, og den forplikter: «Vi skal være utviklingen, ikke bare en del av den. For å klare det må vi være best i klassen på innovasjon, virksomhets-utvikling og effektivt omsette nye forretningsområder.»
For at vi fortsatt skal klare å levere på denne visjonen ser vi nå et behov for ny kompetanse.
Er du en strategisk tenker med en bakgrunn innen innkjøp, logistikk eller juss? Løvold AS leter etter en dyktig avdelingsleder som kan styrke innkjøps- og anskaffelsessiden vår.
Vi innehar god kompetanse på alt som går på det faktiske innkjøpet. Nå ønsker vi å styrke oss med noen som ved siden av strategi innehar kompetanse innen planlegging og rapportering, regelverk, kontrakter, avtaleverk, internasjonal verdikjede, optimering av supply-chain management og teknologi-implementering.
Ja, vi vet at dette var mye. Både fancy ord og ganske ulike kompetanseområder, og vi forventer ikke at du skal kunne alt! Men, kanskje har du erfaring innenfor noe av dette, og kunne tenke deg å tilegne deg kunnskap om resten?
Med et verdensbilde som er i rask endring ser vi nå behov for enda en ressurs inn i teamet som både kan bistå strategisk og med de daglige oppgavene, men også lede avdelingen mot nye høyder.
Som avdelingsleder hos oss vil du ha en sentral rolle i å utvikle leverandørstrategier som sikrer effektivitet og kvalitet i vår verdikjede. Du vil arbeide tett med både nasjonale og internasjonale leverandører. Det vil være din oppgave å holde deg oppdatert på nye lover, regulativer, regulering og kundekrav, samt utforme handlingsplaner som støtter våre forretningsmål.
For å trives i stillingen tror vi også at du liker å jobbe med teknologiske løsninger og synes implementering av disse er spennende.
Gjennom grundige analyser og evalueringer vil du bidra til kontinuerlig forbedring og optimalisering av innkjøpsprosesser, samtidig som du opptatt av å holde deg oppdatert på globale trender og markedsutviklinger.
Din evne til å kombinere strategisk tenkning med praktisk gjennomføring vil være avgjørende for å lykkes i denne rollen.
Hos Løvold AS får du muligheten til å være med på en spennende vekstreise, hvor din kompetanse og ditt engasjement vil være viktige bidragsytere til vår suksess. Vi tilbyr et dynamisk arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter i tillegg til et sterkt fokus på samarbeid og innovasjon.
Som en del av Løvold AS vil du komme inn i et konsern som ønsker å sette standarden innenfor det vi jobber med, og her vil du, din innsikt og din logistikkbakgrunn være viktig.
Vi jobber målrettet for bærekraftige løsninger og ønsker å ha ansatte som trives på jobb.
Dersom du er nysgjerrig på hva det innebærer eller ønsker å vite mer om oss kan du lese mer om det her.
Vi benytter Torgrim Sollid i Moloen People AS i denne prosessen.
Om du har spørsmål knyttet til stillingen er det bare å kontakte han på torgrim@moloenpeople.no eller ringe på 909 85 802 for en hyggelig og uforpliktende prat.
Vi håper å høre fra deg!
Nøkkelord | Logistikk SCM, Innkjøp og logistikk, Innkjøpsleder, Innkjøpsstrategi, Juridisk kompetanse |
Bransjekategori | Industri / Produksjon |
Bransje | Metallurgisk industri / Metallvarer |
Bedriftsnavn | LØVOLD AS |
Klinkerveien 6 | |
8006 BODØ | |
Nettside | www.lovoldas.no |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | 06.08.2024 |
Arbeidsplass | Bodø |
Tittel | Avdelingsleder supply chain |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Torgrim Sollid Senior Partner torgrim@moloenpeople.no +4790985802 |